Pozycjonowanie stron – SEO

Pozycjonowanie stron – SEO

Audyt SEO strony internetowej

Budowanie wartościowych treści

Marketing lokalny Google

Media społecznościowe

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

Stworzenie oryginalnej i nowoczesnej strony internetowej dla firmy to jedynie początek sukcesu. Nie robisz jej przecież tylko dla siebie, a dla potencjalnych klientów, którzy muszą w jakiś sposób trafić na Twoją www. Oczywiście możesz ją promować w różnych mediach i przeznaczyć spory budżet na kampanie reklamowe, ale w dłuższej perspektywie i tak najważniejsze będzie skuteczne pozycjonowanie strony www, a zatem wysokie miejsce Twojej strony firmowej na liście wyników wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie organiczne (SEO) jest jednym z najważniejszych działań marketingu internetowego i idzie w parze z marketingiem treści. Aby Twoja strona internetowa znalazła wysoką pozycję w TOP 10 Google musisz zadbać o optymalizację strony (budowę przyjazną dla wyszukiwarek), wartościowe i unikatowe treści na www oraz profesjonalne opisy produktów, a także odpowiednie linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Nie bez znaczenia pozostaje również bieżący przegląd działań konkurencji.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników, dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkowników (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).  Bardzo ważne, aby wszystkie te działania prowadzone były przez profesjonalnych i doświadczonych SEO pozycjonerów, znających zasady pozycjonowania wytyczone przez Google. Niewłaściwe pozycjonowanie może nie przynieść efektów, albo – co gorsza – zaprowadzić stronę www firmy na “czarną listę” Google, z której niezwykle trudno się wydostać i nadrobić straty. Ów “czarna lista” została stworzona przez Google, aby zapewnić uczciwe pozycjonowanie. Krótko mówiąc – do pozycjonowania stron www potrzeba doświadczonych pozycjonerów, którzy wiedzą, co robią – właśnie takich jak my!

Optymalizacja i audyt pozycji strony WordPress

Audyt Twojej strony i konkurencji

Analiza jest kluczowym narzędziem każdego marketera. Przed przystąpieniem do pracy nad pozycjonowaniem, wykonujemy szczegółowy audyt strony, który pokaże nam jakie elementy należy jeszcze poprawić przez rozpoczęciem działań. Warto wiedzieć, iż istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Właśnie dlatego etap analityczny jest niezbędny, aby zaproponować konkretne działania dla poprawy pozycji Twojej strony.

Content Marketing

Nie bez powodu jednym głównych haseł współczesnego marketingu jest powiedzenie “content is king”. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, a także pozyskiwania nowych klientów oraz budowania ich lojalności. Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z Twoją ofertą do potencjalnych klientów.

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań między stronami internetowymi, a zatem specyficzny rodzaj linkowania. Podstawową zasadą jest tu jakość, a nie ilość! Do budowania pajęczyny linków wybieramy tylko wartościowe strony. Dzięki temu zapewnimy stały wzrost ruchu na Twojej stronie internetowej i zadbamy o wysoką pozycję w wyszukiwarkach.

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. W obydwu świetne efekty przynosi pozycjonowanie na mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki firmy. Dzięki temu Twoja firma będzie jeszcze lepiej widoczna w Internecie i dużo łatwiej trafią do Ciebie potencjalni klienci. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej, a my wiemy jak to zrobić skutecznie!

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. W Polsce liczy się 18 mln aktywnych użytkowników social mediów, a na samym Facebook’u jest ich obecnych aż 16 mln. Łatwo wyobrazić sobie potencjał działań prowadzonych w tym kanale promocji! Nie zapominajmy, że Facebook stał się także miejscem sprzedaży i można go efektywnie połączyć ze sklepem online.  To także nieocenione miejsce kontaktu z Twoimi klientami.

Pozycjonowanie SEO strony internetowej cennik

Potrzebujesz indywidualną wycenę pozycjonowania organicznego Twojej nowej strony internetowej? Zobacz nasz cennik optymalizacji pozycjonowania SEO!

Reklama natywna – PPC

Pozycjonowanie strony to długotrwały proces, który efekty przyniesie dopiero po pewnym czasie. Wiemy jednak, że Twoja strona musi być widoczna dla wyszukiwarek już dziś, aby użytkownicy mogli ją łatwiej odnaleźć. Zapewne chcesz sprzedawać już teraz, a nie za jakiś czas. Mamy na to skuteczny i szybki sposób!

PPC - Pay Per Click

Doskonałym uzupełnieniem pozycjonowania organicznego jest reklama w wyszukiwarkach w modelu PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie), czyli tzw. płatne wyniki wyszukiwania. Reklamy tego typu znajdziesz w wyszukiwarce Google na samej górze, na samym dole oraz z boku strony z wynikami wyszukiwania z dyskretnym oznaczeniem “Reklama”. Dzięki tej formie reklamy zwiększysz zasięg swoich treści i wypromujesz swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe!  Kampanie tego typu dają szerokie możliwości targetowania treści i dopasowania ich do odpowiedniej grupy docelowej, dlatego ich skuteczność jest tak wysoka.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Na marketing w wyszukiwarkach (SEM) składają się przede wszystkim działania polegające na pozycjonowaniu organicznym strony www (SEO) oraz na prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych, najczęściej w modelu PPC. Obydwa rodzaje działań mają ten sam cel: poprawienie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce po wpisaniu w zapytaniu wybranych fraz kluczowych, po których użytkownicy mają finalnie trafić na Twoją stronę www dla firmy.

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – (Search Engine Optimization) można porównać do poważnego związku, a nie jednorazowej randki. Efekty pozycjonowania organicznego są widoczne najczęściej dopiero po kilku tygodniach lub miesiącach od rozpoczęcia działań. Należy pamiętać, że efekty pozostają na dłużej, a przyśpieszanie prac jest niemożliwe lub może być wręcz szkodliwe na Twojej strony. Mamy tu do czynienia z całym procesem działań, które odbywają się odpowiedni sposób, aby zapewnić nie tylko wysokie pozycje wyszukiwania, ale przede wszystkim przyprowadzić na pozycjonowaną stronę zwiększony i – co ważne – wartościowy ruch. Co więcej, badania dowodzą, że SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie. Warto zatem uzbroić się w cierpliwość i “porandkować” nieco dłużej.

Reklama w wyszukiwarkach (natywna)

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie to marketingowe randkowanie, gdzie kampania reklamowa przekłada się na szybki efekt. To Ty decydujesz ile chcesz wydać, jak długo ma trwać kampania i jak ma wyglądać reklama. Co ważne – nie płacisz za wyświetlenie, tylko za klikniecie i przejście na Twoją stronę. Istotna w kampaniach PCC w wyszukiwarkach jest także czytelność, nienachalność i skuteczność reklamy, która przekłada się na pozyskanie nowych klientów w szybki sposób. Reklama natywna sprawdza się doskonale jako uzupełnienie pozycjonowania (szczególnie w pierwszych miesiącach współpracy), a także w pojedynczych akcjach reklamowych i promocjach sezonowych, ze względu na szybkie efekty prowadzonych działań.

Optymalna strona?

Chcesz, aby Twoja strona była nie tylko ładna, ale także w pełni zoptymalizowana? Zadbaj o jakość treści, które publikujesz i pamiętaj, że wszystkie teksty muszą być unikalne (nigdy nie kopiuj tekstu). Optymalizacja strony internetowej jest konieczne nie tylko ze względu na pozycjonowanie, ale także z punktu widzenia odbiorcy. Pamiętaj, że Google uwielbia wartościowe treści, dlatego daj użytkownikom Twojej strony i potencjalnym klientom artykuły i opisy, które będą dla nich faktycznie interesujące. Wówczas chętniej do Ciebie wrócą, a wyszukiwarki będą bardziej lubiły Twoją www.

Kluczowy dla optymalizacji strony jest także profesjonalny audyt, który pomoże naprawić ewentualne błędy i zaplanować kolejne działania. Dzięki temu, nigdy nie działamy po omacku. Sytuację każdej strony już na wstępie analizujemy, aby przedstawić Ci w pełni indywidualną propozycję współpracy, która przyniesie Ci możliwie najlepsze efekty w relatywnie krótkim czasie.