fbpx
  • Obsługa klienta: +48(77)540-78-26

Jak uzyskać wysokie pozycje w google?

Masz już swoją wymarzoną www, ale klienci wcale nie dobijają się do Ciebie drzwiami i oknami? Sprawdź pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google, a zrozumiesz dlaczego nie masz ruchu na stronie. Klienci nie znajdują Twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Jak pomóc im do Ciebie trafić?

Wypromuj swoją stronę

Zasadniczo nic się nie dzieje samo z siebie i o ile nie masz na wstępie rozbudowanej sieci poleceń, to musisz znaleźć sposób na to, aby o swojej firmie opowiedzieć potencjalnym klientom. Zgodnie ze starą zasadą, że „reklama jest dźwignią handlu” możesz oczywiście ruszyć z kampaniami reklamowymi w Internecie i innych mediach. Koszty nie będą należeć do małych, ale przecież od czegoś zacząć, tak? Zacznij zatem od budowania wizerunku swojej firmy i pozycji w Internecie. To absolutna podstawa.

Wizerunek i pozycja firmy

Pierwszy krok w budowaniu wizerunku masz już za sobą. Powstała nowoczesna strona internetowa, spójna graficznie z resztą Twoich materiałów promocyjnych (pamiętaj, że wszystko, co związane z Twoją firmą powinno być spójne graficznie: banery internetowe, ulotki, reklamy prasowe, szyldy, wizytówki czy nawet stopka w mailu). Teraz musisz rozpocząć budowanie pozycji Twojej strony internetowej na tle konkurencji. W dzisiejszym wpisie podpowiemy jak pomóc klientom w znalezieniu Twojej strony w wyszukiwarce.

Zadbaj o wartościowe treści

Pamiętaj, że strona internetowa to nie tylko ładne zdjęcia i oryginalne grafiki. Dla algorytmów wyszukiwarek istotne jest coś zupełnie innego: treści. To one decydują o tym, czy mechanizmy wyszukiwania ocenią Twoją stronę, jako wartościową i odpowiednią w stosunku do zapytania wpisanego w okienko wyszukiwarki. Na początek dopilnuj, aby wszystkie teksty na Twojej stronie napisane były w sposób nienaganny merytorycznie i językowo. Napisz dokładnie czym się zajmujesz i nie ograniczaj się do kilku zdań. Rzetelne opisy produktów i usług to podstawa nie tylko ze względu na pozycjonowanie. Pamiętaj, że są one także bardzo istotne dla potencjalnego klienta, który rzadko chce kupić kota w worku.

Zacznij tworzyć firmowy blog

Moda na blogi to nie tylko pasja pisania, szczególnie jeśli mówimy o blogach firmowych. To praktyczna odpowiedź na potrzebę budowania wartościowego contentu niezbędnego do pozycjonowania strony www. Blog firmowy jest bowiem miejscem, w którym możesz nie tylko umiejętnie przemycać teksty sprzedażowe, które zwiększą zysk firmy, ale przede wszystkim to tutaj możesz odpowiadać na najczęściej zadawane pytania klientów, rozwiewać wątpliwości niezdecydowanych i zbijać ich obiekcje. Możesz pisać o nowościach w Twojej firmie i występować w charakterze eksperta. Nie tylko wzmocnisz w ten sposób wizerunek firmy, pozyskasz nowych klientów, ale na dodatek poprawisz wyniki pozycjonowania strony. Dobrze pisany blog potrafi zdziałać cuda!

Wyklucz przypadkowość

Na Twojej stronie wszystko ma sens i znaczenie: dobór słów kluczowych i tematyki artykułów podejmowanych na blogu, długość i jakość tekstów, a także linkowanie z innych stron. Budowanie sieci linków jest bardzo istotne z punktu widzenia pozycjonowania, a ale ponownie tutaj rządzi zasada jakości nad ilością. Nie każdy link będzie bowiem budował Twoją pozycję, a nawet może sprawić, że zamiast wspinać się na podium, Twoja pozycja spadnie. Co zatem zrobić z tym fantem? Najlepiej zlecić to profesjonalistom, którzy sukcesywnie wypracują dla Twojej strony wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.